Monday, June 21, 2010

Semalam di iCity











Semalam duk
umah
wat keje opis yang melambak2.. ntah ape yang xkena, pc ni jd slow sangat.. naik fedup pun ade bila keje yang nak dibuat jadi sangkut2.. alamat keje aku ni pending lagi la jawabnye... pandai2 la kelentong bos esok...

Dah malam baru la ayahaidil nampak batang hidung dia.. biasa la.. kalo ari cuti, dia boring ade jela aktiviti dia nagn kawan2 kesayangan dia..Tiba2 dia bersuara.. ' mama jom kita g jalan2..' aku
pun pelik.. ayahaidil ajak g jalan2 sedangkan dia jugak yang ckp semalam budget dah lari.. aku pun tye la..'nak g mana?'.. 'iCity' jawapnye.. memandangkan aktiviti tu xperlu keluarkan ongkos yang banyak.. aku pun agree je la.. so berombongan la kami sekeluarga ke iCity.. dengan makjang aidil ngn anak2 dia sekali kitorg angkut...

Sampai kat iCity jgan ckp la.. ramai nye manuasia.. sesak sesak la jugak.. rasa nak patah balik pun ade.. tapi xpe.. alang2 dah sampai.. kita teruskan perjalanan...

Maka berposing2 la kami dekat pokok yang lip lap lip lap tu.. memang cantik sekali.. sape yang xpenah ke iCity disyorkan datang.. memang xrugi...

Si kecik Aidil, pantang nampak pokok lampu yang rendah.. mesti nak dicapainye.. posing kat butterfly la.. anak rusa la.. yang excited sekali, aina ngn iesya.. kalo boleh sume tempat diorang nak bergambar..

lebih kurang dalam kul 10.30 gak.. baru la sedar dah lewat... So time to sleep.. masing2 dah penat... budak2 pun nak g sekolah esok.. balik rumah lapo aku masak nasik goreng je.. malas nak beria...

Itu la .. best g iCity.. tempat perlancongan yang sesuai dilawati.. 5 bintang untuk iCity.. to be continued....

1 comment:

  1. Ma cih Eda...ko dah follower aku...hehehe...aku ada tag ko...nanti ko ambik ek..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...