Friday, June 21, 2013

AVENT PES 9OZ TWIN PACK RM80

Salam jumaat yang indah.. Mcm hiasa hari jumaat hari yg paling aku suka.. Aku percaya bukan aku jer yang suka.. Orang lain pun sama..

Bila jumaat datang time nie la dapat rehat awal..dah la awal.. Rehat 2 jam plak tu.  dari 12.30tgh hari sampai la ke 2.30 ptg.. Time nie la dapat balik 15minit lebih awal.. Time nie la dapat release tension bila memikirkan esoknya dah ari sabtu... Maka itulah point utama kenapa aku suka hari jumaat...

Suka suka jugak.. Nie intro barang avent.. Khas buat ibu ibu bapa bapa yang sedang mencari botol the best in the world.. Ini lah dia salah satu dari list barang yang aku ada.. AVENT PES TWIN PACK..9oz

Avent pes.. Atau avent color honey tinted.. Clear.... Dah jadi hot item kat Baby Ai Zone... Dah tak banyak orang nak jual avent pes nie.. Pasal memang susah nak dapat...

so kalau beli kat aku just rm80 jer.. Siap bleh dapt 2 bijik lagi.. So apa lagi.. Grab cepat2 sebelum supplier aku stop jual kat aku.. Hehheh
.

Mcm biasa.. Untuk order bleh call/sms/whatapp 0122379829.. Kalau nak tengok barang lain bleh ke page aku di www.facebook.com/babyaizone

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...