Friday, June 28, 2013

AVENT NATURAL TRIPLE PACK. RM 105 FREE POSTAGE

buat pertama kalinya aku ke poslaju bandar baru bangi masa balik kerja.. ada parcel yang aku kena amik kat sana.. selalunya kalau g poslaju aku suka time pagi2.. xramai org.. tunggu pun tak lama...

aku pun tak tau macam mana bleh terpegi poslaju after balik keje.. mula2 ingat nak pegi esok je collect barang.. tapi bila terpikirkan  ank2 yg kecik yanh susah nak kawal nie aku gamble je pegi poslaju tu.. dengan harapan pukul 5.30ptg hendaknya org dah berkurang sebab pejabat pos laju dah nak tutup..

sangkaan meleset sama sekali.. sampai poslaju aku nak cari parking pun susah... bayangkan pukul 5.30 ramai org lagi sedangkan poslaju tutup pukul 6.00 ptg..

moral of the story tak payah la plan g poslju waktu balik keje.. dengan nak kelek anaknya.. kelek barangnya..  pegi la waktu pagi... senang..

so tutup cite pasal poslaju.. kita cita pasal botol avent plak.. aku harap korang akan teruja dengan botol yang aku nak promot nie.. botol avent natural triple pack.. 9oz.. rm105 jer.. dah termasuk postage...

setakat nie botol jenis nie memang mendapat sambutan hangat dari customer aku... kalo order botol nie standard 7hari dah clear... pada mak mak yang suka trendy trendy.. nie la botol yang diorang akan beli.. design terbaru avent.. slim shape.. and the most important thing dia improve untuk baby yang breastfeeding... so jom grab cepat cepat..

kalo minat just call/sms/whatapp 0122379829... atau terus ke www.facebook.com/babyaizone.. banyak offer menunggu di sana...



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...