Monday, May 30, 2016

Cheesekut

Esok tadika ainnur buat sambutan hari lahir untuk bulan january ke jun... sekali harung diorg juga buat hari sukan tapau sekali memandangkan tak lama lagi dah nak puasa...

Kepala ligat fikir apa la nak buat esok untuk buah tangan kat taska tu.. menu harus lah yang simple... terfikir jugak nak goreng nugget je..hmm mcm biasa sangat la..mesti parent lain pun ada bawak nugget juga..

Nak buat sandwich..last time masa sambutan maulidur rasul aku dah buat sandwich... so utk kali nie apa ya.. nak bawa kek..ala melambak nt kek parent bawak..nak nak plak itu menu yg paling senang nak sedia...beli je kat kedai kek...
Xmau xmau.. biar la menu kali nie lain skit dari org lain...baru ada value...hhehehe..

Nak masak bagai memang tak lah aku.. mana sempat..nak bangun pagi..hadap periuk belanga..resipi menu kali nie mesti la yang simple.sesimple nya.. tp nak lain dr yg lain...

Ntah macam.mana dapat idea...buat cheesekut... tu idea the best ever aku rasa utk resipi yg sangat simple..sesuai untuk aku yg pemalas nie.. balik keje terus kedai barang kek...beli biskut hupseng.. tatura cream cheese.. dan barang barang lain yang seangkatan...

Sampai rumah terus prepare...tak sampai setengah jam...siap.dua tray cheesekut untuk aku bawak ke tadika ainnur esok..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...