Saturday, November 3, 2012

Bagusnye tepung ubi..

Entri lepas aku ada cerita pasal first time aku iron baju guna garment steamer iron, tangan aku melecur terkena wap panas iron tu..

Aku jugak ada cerita yg aku guna colgate, tepung ubi masa tangan aku kena steamer panas tu.. Alhamdulillah tangan sekarang dah ok..

Aku rasakan tangan ok pasal aku guna tepung ubi bukan colgate..

sebelum ni ada gak kes yg sama kena air panas. Aku guna colgate tapi tangan aku naik mengelembung.. Tapi bl kes baru ni tangan aku ok je.. Tak naik ngelembung pun..

Yg aku tepikir nak pakai tepung ubi tu pun pasal kakak aku cakap kalau kena air panas ke. Minyak panas ke.. Guna la tepung.. Kalau xde tepung ubi tepung jagung pun bleh.. Kalo xde jugak tepung gandum pun jalan..

Lpas ni spare tepung ubi kat rumah untuk emergency kes macam hari tu.. Aku rela tahan sakit kena air panas dari sakit bila kulit naik mengelembung bawah ada air.. Sakit oo!!!


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...