Saturday, May 28, 2016

Family day tnbr 2016

Cerita hari ini.. kami.satu family join family day company.. mula mula cam malas je nak pergi..alah setakat family day je pun... kalau kita tak pergi..ramai lagi orang lain yang pergi... iya la cuti cuti duduk kat rumah boleh rehat.. tapi ubah fikiran..at least kalau pergi ke family day boleh layan kan budak budak explore kat luar yang memang jarang jarang sangat diorang dapat..

Tema warna family day kali warna merah.. org xskema mcm aku nie..memang xhado la aku nak mengikut tema tema bagai.. aku pakai ja apa yg sempat dicapai...

Start pukul 7.30pagi .tapi aku sampai 8.30pagi..tak apa la just nak join for fun..selit selit je..tapi masa sampai pun xde aktiviti lagi..just ambil sarapan dulu.. dalam pukul 9 macam tu baru start aktiviti.. aku yang ala ala malas nak join tadi tak disangka sangka semua acara aku masuk...cakap tak serupa bikin kan..hahhahaha...

Anak aku pun sama..mula mula macam jakun tengok org ramai..tak nak itu..tak nak ini..sekali dah masuk..diorg jadi seronok..semua acara diorg nk conquer.. hahhaha..

Walaupun aktiviti family day tahun nie simple je..tak macam tahun tahun lepas siap buat kat theme park bagai..tapi puas hati.. meriah.. hadiah yang disediakan pun tak lah grand grand..tapi staff semua gembira..

Dah berjemur dekat padang inspen tu mcm.biasa...dapat lah migrain. Tu lah sebabnya aku malas nak ber outdoor aktiviti sangat..soo..ubatnya apa lagi..telan panado 2'biji..tido......

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...