Monday, December 19, 2011

Kepelikan seketika....


Apa dah jadi ngn blog aku nie..
ari nie sajer jer aku bukak blog aku nih.. sekadar nak jenguk jer..tetiba aku perasan dekat feedjit aku ramai sangat yang view.. kalo yang view tu datangnye dari malaysia aku tak heran sangat nie dari pelbagai negara.. selalunya kalau dari luar negara nie aku bilang ngn tangan jer. maklum la.. aku tak aktive berblog..
macam pelik.. apa yang aku dah buat ngan blog aku nie tanpa disengajakan.. perubahan yang drastik telah berlaku.. dalam sekelip mata banyak sangat pelawat dari luar...
Kalau aku rajin update tu lain cerita la.. ini seminggu satu blog pun payah aku nak taip.. coz bz.. tapi ramai yang menjengah..
Aku bukak plak item 'real time view'.. memang ramai visitor yang dari ntah mana mana negara..

ketika ini aku hairan bercampur pelik..
nanti la aku check kot kot aku ade register ngan apa2 website yang menjadikan blog aku nie ramai yang menjengah..

to be continued....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...