Thursday, October 4, 2012

Main main bedak

Anak aku nie nakal sangat, tapi aku sabar je..
Kalo dia sepahkan makanan, aku sabar..
Kalo dia sepahkan mainan, aku sabar..
Kalo dia tumpahkan air, aku sabar..
Kalo dia selerakkan 1 rumah.. Aku sabar..
Pendek kata apa jugak kerenah dia yang menyakitkan hati aku, aku tahan je.. Habis kuat pun kena pelempang dengan jentik telinga..
TAPI...kalau dia sepahkan bedak dalam rumah memang aku naik angin giler giler walaupun tempat tu tak seluas mana..tak kasi can punye.. Biar la ko teresak esak menangis, selagi ada kesan bedak depan mata aku memang bengkek je ati aku nie..

Tadi aidil buat perangai lagi sepahkan bedak dalam bilik.. Dia dapat bedak tu dalam beg adik dia.. Sedar je budak tu memang keNa la dengan aku.. Kali nie dah masuk 6 kali dia sepah bedak tanpa rasa serik.. Xpaham betul aku dengan budak nie..

Muka Aidil sedih je lepas kena marah.. Mintak pujuk.. Tapi aku xlayan..


2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...