Thursday, October 4, 2012

Migrain datang lagi..

Aku xtau kenapa.. Lately asyik kena migrain je.. Dah xboleh nak pandang pc lama lama, mula rasa nk muntah segala..
Ada skali aku ada meeting petang.. Tengah hari dah terasa cm nak migrain.. Nak ambil cuti xleh pasal meeting tu aku yg organize..
Dah smpai petang aku tahan je.. Start je meeting rasa macam macam.. Kpala ni jangan cakap la.. Rasa nak pecah.. Ulang alik keluar bilik meeting pergi toilet.. Skali tu xsempat sampai toilet uwek.. Aku dah muntah..
Sebenarnya aku pun tak notis yg aku ni ada migrain sampai la aku rasa berat sangat.. mata aku letih dan asyik bekelip kelip sampai tak boleh nak control.. Risau gak aku dengan penyakit tu so aku pergi klinik chek..
Doktor kata aku ada migrain.. Tapi tahap tak tinggi lagi.. Masa tu baru aku tau macam rupanya sakit migrain.. Alangkan aku yg migrain ringan pun rasa macam nak hantuk kepala aku. xdapat bayang la macam mana org yang kena migrain yg tahap kritikel tu..
Sekarang ni asyik kerap pulak migrain ni datang.. Stress skit aku dah sakit kepala.. Serabut.. Ubat dia satu je.. Tido.. So member member yg nampak aku duk dalam bilik opis tak keluar keluar tu tandanya aku mengalami migrain la tu..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...