Friday, October 5, 2012

Sedapnya Batik Chocheeze Cake..

Entry nie sebenanya dah lama nak buat.. Tapi tak berkesempatan..maklum la lately staff kat opis ramai yg terlibat dengan macam macam aktiviti.. Balik rumah letih tido je terus.. Nk berfb pun xde masa..

Nie citer pasal kek batik.. Ada member dalam fb giat betul dia menjual kek nie.. Tengok pic kek batik yg dia iklankan dlm fb cukup rasa mengiurkan.. Hehehe.

Mula mula xde la berkeinginan nak membeli.. Pikirkan sekadar kek batik tu simple je nak membuatnya.. Biskut marry, susu, milo, marjerin skit, campur campur jadi la..

Tapi buat pakai air liur.. Dalam mimpi je la tunggu kek batik jatuh dari langit.. Pikir pikir balik semula baik aku beli je kat member aku tu.. Xgaduh nk spend masa nak membuatnya.. Lagi pun tengok gamba dia pun mcm sedap je..

Maka aku pun order 1..xsangka pulak sebegitu cepat servise kek batik nie.. Ari nie order esok dah sampai.. Sangat cekapnya..

Aku order dan dia terus deliver ke opis aku.. Dah mcm orde pizza plak..
Mesti la .. Xkan nak pos laju pulak kan..

Bila dirasa kek batik tu bukan mcm kek batik biasa.. Kalo recepi aku bubuh milo tp aku xrasa milo pun.. Aku rasa coklat pure.. Lepas tu ada cheeze.. Memg sedap makan ketika sejuk..

Rasa berbaloi beli.. Kebanyakan kawan kawan pun puji kek tu sedap..
So insyaallah bleh order lagi lepas ni..

Tahniah puan Maria.. Sedap kek awak buat..


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...