Tuesday, June 18, 2013

AVENT CLASSIC 11oz/330ml twin pack rm80 jer...

Assalamualaikum...

Baru nak start bloging.. Macm biasa tengah menyusun kerja kerja yang melambak atas meja... Hmm banyak juga task ari nie yang kena siapkan...

Penat semalam pun tak abis lagi... Semalam kul 6pm jumpa customer... Cod barang dekat econsave jln reko .. Jumpa nya sekejap jer.. Nak sampai ke destinasi tu yang berjam.. Lepas balik kerja.  peak hour la kata kan.. Memang serik nak buat appointment time time cam tu...kalo ikutkan econsave jln reko tu 15 minit je dr rumah...

Lepas nie kalo nak cod ke hape ke aku nak buat kat area rumah aku jer...   senang nk budjet.. Confirm on time.. Customer pun tak lama menunggu..

Ok.. Ari nie just nak introduce my product.. Baru dalam simpanan aku..  Sebelum nie stress tak dapt nak fulfill kehendak customer yang selalu tanya Avent Classic saiz besar.. So inilah dia barangnya.. Avent classic 11oz/330ml.. Twin pack.. Just rm80 jer. postage aku tak caj..

Avent classic 11 oz nie jenis yang ada ring.. Tinggi skit dari avent 9oz.. Kalo letak dua2 sebelah sebelah pun ko susah nak beza.. So saiz jangan risau.. Tak gedabak mana pun botol nie..

Kegunaan biasa nya untuk budak yang 2 tahun ke atas.. Tara umo budak cam tu demand nak susu banyak banyak..bancuh susu sebotol tak cukup cukup.. So korang leh bancuh sampai 11 oz compare yang standard 9oz je...

Macam biasa.. Kalau nak order aku prefer call,sms or whattapp je aku.. Aku takut kalo order dlm blog tahun depan baru aku perasan order korang... Hehehe..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...