Monday, June 17, 2013

Rindu From Taiping with love

Sekian lama menghilangkan diri.. Baru sekarang dapat curi masa menulis blog..  buzy skit ngn anak anak yang kini sudah 2 orng.. Ainnur Nadhirah si adik pun dah cecah umur 1 tahun.. Bayangkan betapa lama nya tak jengok blog kesyangan nih...

Kalau tak silap aku last aku bloging masa umur ainnur 4 bulan... Lepas tu senyap terus.. Bukan xde bahan nak bercerita.. Tapi aktiviti yang rutin buat aku x bernafas nak buat itu ini..

Salh satu aktiviti yg buat aku sebok super duper adalah menjadi ahli bisnes menjual botol AVENT.. Alhamdullillah.. Bisnes dah grow walaupun aku buat secara kecil kecilan hasilnya is dah makin beekembang.. Dari 1 barang ke 2 barang.. Dari sejenis dah jadi 2 3 jenis.. Dari memjual sendiri dah jd pemborong.. Syukur.. Rezki Allah Taala bagi...

Inn sya allah lepas nie aku cuba luangkan masa dgn blog kesayangn nie.. Aku juga akan manfaatkan blog nie sebagai flatform untuk aku memenuhi minat aku dlm berbisnes...

To be continued...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...