Monday, June 24, 2013

AVENT SPECIAL EDITION BLUE 9OZ TWIN PACK

Uwa!!!!... Sakit tekak.. Pening pening.. Nak muntah semua ada... Itulah penangan jerebu yang dah makin memutih kat area selangor hari nie.. Baru aku rasa macam ini rupanya rasa orang johor yang complain sampai kena tutup sekolah bagai...

Jangan kata kat kawasan luar.. Dalam lab aku pun dah masuk memutih jerebu.. Ke sana ke mari bau asap...

Naseb baik keje kat lab... Setakat nak cari mask tu xde hal la... Cilok la satu guna buat cover untuk jalan2 kat luar..

Dah bosan la asyik cite pasal isu jerebu jer... Jom cuci mata jap tengok product avent...

Ok.. Yang nie AVENT SPECIAL EDITION 9OZ TWIN PACK.. RM65...

kalo kat manjaku aku garenti rm90++.. So kalo beli kat aku aku caj rm65 jer.. Sekali postage.. Dapt 2 biji...

Siapa yang selalu beli?.. Yanh selalu beli avent biru adalah mak mak yang nak bagi baby boy diorg yang pakai... Bukan makna baby girl xleh pakai.. Boleh.. Tapi kebiasaan nya untuk baby girl customer beli warna pink... Untuk botol  color avent  wujud 2 warna nie jer.. Biru n pink. .

So pada yang berminat sms/call/whatapp 0122379829 atau silanke www.facebook.com/babyaizone utk lain lain barangan..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...