Friday, March 11, 2011

Tu la..Sape Suruh!!!!!

Ari aku face ngan perangai ornag aku yang tak berape nak gemar..  ade la satu task ni aku kena siapkan.. ia melibatkan banyak pihak.. aku just tolong update n completekan apa yang patut.. macam biasa aku jalan kan tugas aku dengan penuh tanggungjawab.. cewahh.. iye latu..

ade part aku email and mintak sesiapa yang terlibat submit kerja untuk aku update.. berbunga2 ayat aku karang supaya bila diorg baca diorg akan rasa betapa pentingnya diorg mengalahkan manager... so aku harapkan diorg akan tolong bagi kerjasama.

Yang xbestnye aku dapat reply email dari seorg ni.. dia kata kerja dia dah siapkan dan dah submit dah.. so aku tye la.. kalo dah submit, bila.. kat mana.. kalo cam tu bagi la kat aku hard copy.. bleh plak dia tye.. apa detail description kerja tu ye.. eeeiiii.. ko kata ko dah siap.. masa ko tak tau ape yang ko buat...

Last skali dia suh aku g tempat dia bagi benda2 yang dia kena buat... banyak cantik muka ko.. aku dah scan.. email.. nak kene menyembah plak kat ko...

aku pun malas nak layan.. ko xbuat ko jawab.. jagn kata aku xbagi tau plak.. segala mak nenek email sume aku ade...

esoknye aku dapat lagi email dia.. dengan bangganye dia bagi tau yang keje yang aku suh semalam tu dia dah siapkan.. pandai plak ko buat walaupun aku xemail seperti yang ko nak.. tapi yang menyakit kan ati aku dia suh aku pegi amik kat tempat dia kerja2 tersebut.. memang nak kena ajar minah nie.. dlm ati aku memberontak.. dengan sopan aku pun reply email ' kalo dah siap bagusla.. tapi disebabkan saya xde soft copy tersebut saya xakan masukkan dalam presentation.. so dalam meeting nanti present la sendiri ko pye kerja..'..

maka meeting pun start.. boss highligh gila2 benda yang aku chase dia tu.. maka dapat la setepet kat muka dia.. tu la belgak sgt.. benda senang ko jadikan dia susah.. sape suruh!!!!!...

To be continued....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...