Friday, May 27, 2011

Tea Time Menu......

Ari ni aku pecah rekod paling awal balik keje.. selalunye setengah jam ke 1jam lepas ofis hour baru aku gerak...

keluar opis tepat kul 5, punch pukul 5.03 ptg... sampai rumah tengok jam pukul 6 pun xsampai lagi...
terpandang plak buah cempedak yang jiran aku kasi 3 hari lepas...

"ini kalo x buat something nie kang rosak plak buah nie..."

Buah bcempedak tu jiran aku yang bagi... Tq kat jiran aku yang prihatin...

aku pun pegi la korek isi buah cempedak tu... wow dah ranum sangat.. 1 rumah aku berbau cempedak.. maklum la rumah aku kecik jer.....

so hasil aktiviti aku petang tu maka terjadi la sajian menu makan petang seperti dilam pic dibawah... 
isi cempedak yang aku dah filter... separuh masuk dalam mangkuk ni.. separuh lagi aku simpan dalam perut aku

ini bukan badak berendam tapi adalah cempedak berendam dlam tepung.. cuba teka aku nak masak  apa...?

pandai... tepat sekali aku nak masak cucur cempedak...

masuk kuali

tarra... dah siap.... resepi : cempedak goreng di luar pagar....

Eh!!!!.. ini cempedak ke budak?... nasib baik dah tanggal baju.. kalo tak jenuh aku kena sental baju ko aidil.....


To be continued.....





  

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...