Sunday, November 20, 2011

tu la nak rehat sangat kan...

Hari Jumaat yang lepas dengan bangganye aku taip entry (clikck sini ) yang menyatakan aku rasa heppy sanagt hari tu pasal esok aku nak cuti.. bukan cuti ape pun setakat cuti sabtu  ahad yang tiap tiap minggu semua oranag akan bercuti...

Tu la excited sangat.. padahal...

Padahal aku kena selsema.. tak selesa dibuatnyer.. 2 hari kat rumah tak boleh nak buat ape.. baru nak amik penyapu.. pastu lepas... rasa berat kepala.. duduk kejap layan tv sambil baring.. nak baring pun hidung asyik tersumbat jer..

kejap posisi kanan kejap posisi kiri... sungguh tak selesa cuti kali ni... last sekali xde satu keje rumah pun aku dapat buat...melainkan masak tengah hari jer.. tu pun lauk simple aku masak... memang rehat sungguh aku minggu nih.. Nasib baik la ayah si aidil paham.. dia plak tengok aku terbaring dia pun bleh baring sekali...

tu la nak rehat sangat kan... lain kali kalo nak express sesuatu tu jangan lebih lebih....

To be continued.....















No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...