Thursday, November 17, 2011

Mood hari ini :)

walaupun keje aku banyak, tapi aku rasa hari nie mood di dalam keaadaan yang ok.. kenapa erk..
mungkin sebab..

pertama, bos tak de opis..
bukan la suka sangat bos xde..( Cover nampak..!!! kecik ati boss aku kalo dia baca nih)  cuma kerja dapat dijalankan dengan tenang.. tak ade la buat kerja terkejar kejar...  biasa la kalo bos ade macam macam kena buat on the spot kena siapkan.. so kerja yang sedia ade ter pending pending..

kedua, esok cuti..
ko seronok macam tak pernah cuti hari sabtu n ahad... lumrah aku memang excited kalo dengar pasal cuti..  bagi aku time tu la aku dapat rest.. kalo duk umah time cuti tu kadang2 keje rumah pun aku maleh nak  buat.. itu memang tahap pemalas giler lah tu... menikmati cuti la katakan.... tapi xde la sampai tiap tiap minggu aku buat perangai cam tu... kena halau ngan laki aku kang...

ketiga, stress dah release skit...
minggu nie banyak benda kena buat.. kira dah banyak yang settle bleh la releks skit walaupun tinggal lagi 2 hari ko nak kena audit...

So apa lagi.. sambung buat keje dengan tenang...



To be continued.....



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...