Tuesday, November 22, 2011

Siap!!!!

Audit dah selesai.. tak perlu sakit kepala lagi... lepas nie boleh la release tension puas puas....

Plan nak release tension..

Simpan Audit report sampai tahun depan nak audit balik baru bukak
kalau bendalah tu asyik duk atas meje aku, mesti aku terpikir pikir nak kena setlekan.. baik aku simpan terus jangan bukak bukan.. buat semak kepala jer...

Cuti hujung tahun...
Kemana tu tak tau lagi..
target lokasi : dalam malaysia dah la... budget kecik jer... destinasi pilihan mungkin cameron, langkawi or port Dickson.

Balik kampung...
masa : bulan December.. sebab bulan tu kan bulan cuti sekolah.. baru la bleh jumpa sedara mara..
jangka masa : seminggu.. 4 hari kat rumah mak aku.. 3 hari kat rumah family laki aku.. hahaha.. kalo dapat...

Nak buat keje yang senang je kat opis...
jenis keje senang yang boleh buat : approve result and sain cert.. ( mesti office mate aku kata " ko nak kena tempeleng ker...")
jenis keje susah yang tak nak aku buat : Collect data untuk new extension of scope and pikir pasal cam ner nak buat MU ( dapat KPI rendah baru padan muka)

Online facebook 24jam
purpose : chating and main game tanam sayur
tu pun kalo sia aidil tak kacau.....


To be continued













1 comment:

  1. Game main tanam sayur tuuu.. dah lama saya tak main....
    apa2pun selamat rehat selepas tamat semua kerja2....
    singgah, usha entry n iklan..
    sama2 tambah dana blog....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...