Tuesday, February 14, 2012

Berangan je la dulu....

لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُl


Last time aku pegi kedai buku ngan officemate aku... asalnye nak temankan kawan officemate aku beli uniform sekolah anak dia... biasala.. dah masuk kedai tu macam macam buku la aku pandang...
 
Memang best duk dalam kedai buku.. macam macam artikel yang menarik perhatian.. aku sebenarnye nak cari majalah mingguan wanita.. pelik.. tak jumpa plak dalam kedai yang sebesar alam tuh.. maleh plak aku nak menanye.. so aku cari sendiri la...
 
masa cari tu sesat la dekat bahagian majalah kraftangan... belek belek la satu satu majalah yang ade kat situ.. antaranye majalah yang ade adalah Cross Stitch, crochet, sulaman manik dan macam macam la...
 
Aku jadi gile sekejap tengok isi kandungan buku buku tuh.. nak aje aku beli... dan dan aku berangan kalau aku dapat buat kraftangan yang macam tu... kan best!!!!!...
 
mula mula dah nak beli dah.. tapi bila pikir pikir balik, aku terpikir... ade ke masa aku nak membelek bendalah tu untuk belajar?... boleh jadi ke kalau blaja jahit jahit ni berdasarkan buku jer...? aku basic menjahit menyulam nie memnag zero la... pasal aku kurang suka buat kerja lama-lama.. bosan.. aku tinggal...
 
Minat tu dah ade.. cuma faktor penghalang tu banyak sangat.. tapi kalau aku beli boleh make money what?... Hmm.. tu je la ko pikir.. duit..duit.. duit.. mcm tak ikhlas jer nak belajar...
 
Makanye aku letak la balik buku tu... nanti la.. bila dah ready aku beli...
 
 
 
 
 
crochet

sulaman manik


Cross Stitch
 Tengok gambar tu memang geram... tapi kalau stok hangat hangat taik ayam cam aku nih.. tak confident rasanya nak buat...



To be continued

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...