Friday, February 10, 2012

Waktu bertenang...

لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُl

Berbalik kepada agenda kerja.. satu lagi kerja aku yang masih belum siap adalah mengakreditasikan 2 test..

Target date bulan 3 dah tersangat lah dekat bagi aku... bulan 2 aku dah kena siapkan prosedure untuk standby audit...

Teringat memang teringat kerja tu.. tapi nak buat tuh memang lah liat... bila pegang kerja tu.. ingat kerja ni... ape punya penyakit la aku nih...

Nak tak nak aku target minggu depan kena siap jugak...

Kepala jadi lagi serabut bila ada tambahan tugas yang bukan hakiki nak kena buat.... semua tu curi curi masa untuk kerja yang sepatutnyer...

Kadang-kadang bila dah tensi dengan kerja yang tak siap2 nie terus aku tinggal semua kerja..  cari masa ntuk bertenang untuk dapat balik nafas baru...

So.. agenda seterusnyer.. siapkan procedure untuk audit selepas waktu bertenang aku yang masuk kerja after lunch pukul 3.15 ptg....

Sorry bos!!!!.....


To be continued....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...