Tuesday, February 7, 2012

FOKUS!!!!!

لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُl

"Due date awak untuk siapkan paper ni minggu depan"

Hui mang aii... ngeri nyer dengar... memang serabut kepala bila ade kerja yang ade due date tapi hapah tak siap lagi... tarikh dah dekat dah nih...

Asyik fokus pada kerja sampingan yang tak abis abis.. bila masa aku nak buat kerja kerja hakiki aku tuh... tu yang jadi serba serbi tak tenang.. selagi tak start selagi tu tak akan siap...

Baru je nak bukak fail.. datang kerja lain nak kena siapkan... "HARI NI JUGAK!!!!"..  So bila nak siap main work aku...

So ari nie aku nak start fokus pada paper aku.. tak tenang rasa nye bila kerja tu tak siap2...
Pedulikkan kerja kerja kecik yang lain untuk hari ini....


To be continued.......








No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...