Friday, January 28, 2011

Congratulation Kak Yati...

serbu.......


Thank you kak yati, sempena perpenentnya kak yati aku dapat makan free ari ni,.. makan kat restorant johnny's lagi..  mana tak nye kalo nak harap aku yang saje2 nak ke tempat camtu tunggu gaji la.. tu pun bekira2 dulu..


Sory la.. aku just sempat snap gamba makanan yang kami makan jer.. maklum la time tu aku dah lapa.. so sedar x sedar gambar kak yatinye xde..sory ye kak yati


walaupun gamba k. yati xde tapi tangan dia aku sempat snap.. dia jaga periuk tomyam tu takut kitorang curik2 makan
Serangan bermula........




akhirnya.. dalam sebesar2 periuk tu, ni jer yang aku dapat.. hehehe.. acah jer...ni mangkuk terakhir aku sebenarnyer...



Kepada kak yati tq so musch for the lunch..  Semoga kak yati terus berjaya dalam career kak yati... terima kasih daun keladi..
kalo boleh blanja la lagi...

To be continued....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...