Thursday, April 7, 2011

Training sekerat...

Sebenarnye hari ni adalah hari kedua berlangsungnye training 5S dijalankan. Hari pertama aku xmasuk coz aku rushing kena buat slide presentation untuk meeting sebelah petang.

Pagi2 niat nak g training tu dah ade.. baru je aku besiap nak kluar bos aku datang suh aku prepare that slide..  ok aku buat.. aku decide nak masuk lewat skit.. ala.. kalo lewat sejam dua xpe kot...

Buat punye buat tengok2 jam dah pukul 11pg.. Rasa macam xsempat je nak masuk training tu.. nak cover blah petang xbleh coz aku involve meeting.. Sudahnye aku xmasuk training tu terus...

So, ari kedua aku masuk.. at lease tunjuk la muka skit.. dah la hari pertama xmasuk..Masuk je training tu, kpala otak aku jadi blur... aku xpaham ape yang speaker tu cuba sampaikan.. puas aku try tangkap tapi xberjaya aku nak memahamnye..

Yang xbestnye disebabkan aku muka baru kat situ nama aku senang sangat si speaker tu ingat.. bila dia discussion ker.. sesi soal jawab ker.. nama aku la yang naik.. terkulat2 la aku time tu nak menjawab benda yang aku sendiri xbrapa nak clear..



Sudahnye aku dapat input tang ekornye saje.. yang kepala xde..Moral nye kalo nak attend ape2 training biar la attend full..rugi tau attend sekerat2 ni....


To be continued.....















No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...