Tuesday, April 5, 2011

Nasib la ko kete.....

Semalam aku balik rumah sekejap.. time aku parking kete sebelah tayar kete aku masuk dalam longkang.. habisssss.... mati la.. mesti laki aku marah.. aku try keluar kan taya kete tu.. tapi xbleh...

Last last sekali aku tinggal je kete tu cam tu.. ambik kunci iswara terus g kerja balik... kat opis baru aku tepon ayah aidil bgtau yang kete dia taya dah masuk longkang..xbleh nak keluarkan lagi.. Nasib la ko kete.....

Time balik aku ingat ayah aidil bawak moto. sekali aku nampak kete perdana yang taya masuk longkang yang datang.. nasib baik elok lagi kereta ni... just spot rim la dah calar giler.. xsempat nak ambik gambar coz rushing..

Ayah aidil mintak aku ganti spot rim dia.. dengan selamba aku jawab "kenapa? kalo pakai spotrim yang calar tu kete xbleh jalan ker? setakat calar satu taya.. nak kena ganti 4 tayar.."... tu la org laki.. kalo make up kereta sanggup berabis.. short duit makan pun xpe.... ape yang seronok sanagt pun  entah....

To be continued....









2 comments:

  1. lor...takkan ko tak tau...kereta tu kan ibarat bini atau awek nombor dua bagi kaum lelaki...huhu...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...