Tuesday, February 8, 2011

Aktiviti Malam Ini....

 Semalam aku ade download cite Hantu Mak Limah Balik rumah.. aku pun berangan la nak tengok.. dah lama betul aku tunggu citer tu kluar.. dengarnye cite tu klaka habis.. diorg la kata.. bukan aku.. aku tengok pun belum ye...


Masa citer ni klua kat wayang ramai yang coment citer tu best dan xrugi tengok.. siap coment dalam facebook lagi.. pasal tu aku excited sangat nak tengok cite tu.. maklum la, sejak dah ade anak ni mana ade aku g panggung wayang dah.. xkan nak bawak aidil yang umo setahun masuk panggung.. buat memekak je takut gelap...


Hajat aku nak tengok cite tu semalam xkesampaian.. sekali download makan sampai 6 jam.. mana sempat aku nak tengok.. aku start download pun pukul 9 malam.. xkan aku nak bangun pukul 3 pagi semata2 nak ngadap citer tu.. so aku just download and esoknya aku save je la.. postpone je tengok untuk malam ni..


so rasa xsabar sabar nak balik umah cepat ni.. nak tengok Hantu mak Limah Balik Rumah...

To be continued..............

Hantu Mak Limah Balik Umah

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...