Friday, February 18, 2011

aku naik angin lagi....

Seperti yang aku citer pasal budak astro yang dah bikin aku panas tu..., pagi2 aku call dia.. aku pun citer masaalah aku and aku tanya dia apsal jagi cam tu..  dia still xmengaku yang dia xsalah..siap tinggi2 suara ngn aku lagi...  dia bagi alasan dia baru klua hospital la.. hape la... itu menunjukkan ko xproffessional.. dah la aku xkenal ko.. pastu citer pasal masalah pribadi plak nak mintak kesian... pas tu dia kata astro memang macam tu.. dia akan caj lebih kalo kes macam aku... aik mengaku plak ko.. dia siap ckap aku xpaham pasal system astro... helloooo... aku bukan staff astro nak kena stady system korang macm mana ia berjalan.. aku ni PELANGGAN ASTRO jer.. aku baya ape yang aku guna sahaja... yang aku tau time ko buat promosi ko cakap lain.. blakang ko cakap lain.. info tu dah bercanggah sama sekali.... tu yang aku xpueh ati..

betekak punya betekak akhirnye aku menang.. customer always righ la katakan.. cewah... so sollution nye dia akan mintak pihak astro proratekan bayaran bil aku.. seperti yang aku mahukan.. just baya apa yang aku guna...

Aku call customer service astro plak.. sopan santun la aku call kali ni pasal tadi aku dah menggelegak ngan budak astro yang wat hal tadi... aku just nak buat confirmation yang bil astro aku ni akan diproratekan untuk bulan akan datang... aku crita balik kes aku supaya dia tau cite n senang la dia nak ambik action.. dah panjang lebar plak penerangan dia.. dia terang plak tu benda yang sama berulang2.. siap dia aja aku cara2 tengok bil... itu aku tau mangkuk oi.. ko ingat aku budak sekolah darjah brapa.. yang pastinye dia xmenjawap langsung soalan aku... lain yang aku tanye a\lain yang dia jawap... bercerita macam ketapi letrik plak tu.. xde pluang aku nak mencelah langsung...

diorang ni bagi aku naik angin jer.. last sekali masa dia tengah pot pet pot pet tu aku tinggikan suara.. "hellllooooo.. awak nak denga ke x masalah saya ni... last soalan saya, adekah bil saya akan diproratekan bulan depan? just say YES or NO?.." dia pun jawap.. 'erm..ark... erk.. ark..yes.."..        " ok.. tu je saya nak tau..nanti kalo masalah ni xsettle jugak nanti sy call lg".. terus aku letak tepun..

Wahai org org astro sekalian...Korang kena tau aku ni manusia biasa.. ade masa2 kalo dah xtahan  sanagt aku bleh meletup...so jangan la cari pasal ngn aku.. tu baru korang tengok aku yang naik angin kalo org lain ntah2 dia dah bawak pegi naik court...


To be continued.....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...