Monday, February 14, 2011

Hatiku Gumbira...

Yes!!!!..  tadi aku dapat arahan supaya test yang aku kena accredited bulan 3 ni dipostponekan ke bulan 6 tahun nie.. syukur.. kurang skit la beban aku.. kalo tidak memang aku kena rushing tahap turbo la jawapnye..


keputusan mempostponekan test tersebut diputuskan hasil daripada aku buat muka kesian depan bos aku konon2nye test tersebut xde harapan nak lulus diakreditasikan oleh pihak DSM memandangkan banyak benda yang xcomplete. Contoh alasan yang munasabah adalah, xcukup data nak collect hingga bulan 3, calibration cert xlengkap dan xde control cart yang boleh digunakan sebagai reference.


Hasilnye.. jeng jeng.. "kita accredited kan bulan 6 je la ros.." kata bos aku.


Dengan muka yang sedih aku pun jawap ' baik bos, saya ikut arahan bos.. nak buat cam ner xde rezki kita nak buat accereditation power factor bulan 3 ni..'...


lepas je dia pergi aku pun ' YAHOOOO!!!!!......'



To be continued......

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...